Your Title Here


  • Velkommen
  • Målgruppe
  • Kurser
    • Indhold & koncept
    • Institutioner & Bosteder
    • Low Arousal
    • Den Psyko-Fysiske Metode
    • APG - Arousal Profil & Guideline
    • Konfliktambassadør
    • Detailhandel & service
  • Referencer
  • Rådgivning
  • Foredrag
  • Om
  • Blog
  • Kontakt

DETAILHANDEL & service
VIDEN OM KONFLIKTER OG KONFLIKTHÅNDTERING


kontakt os i dag

Konflikter OG UENIGHEDER er et vilkår og findes alle steder. ca hver 6. medarbarbejder i detailhandelen møder konflikter mindst 1 gang om måneden!





Konflikterne kan bla. opleves i følgende sammenhænge:

  • Konflikter med kunden i butikken
  • Konflikter med kunden i telefonen
  • Konflikter med kunden på lageret
  • Konflikter med leverandører
  • Konflikter med kolleger


Undervisning og personaletræning i konflikthåndtering



Vi tilbyder intern træning og opkvalificering målrettet hele organisationen. Målet er at styrke personalets færdigheder og kompetencer, sikre det gode arbejdsmiljø, øge opmærksomheden på sikkerhed og procedurer, hvordan sporer vi tyven og svindleren m.m., men også sikre den gode service over for kunderne. Vi inddrager de eksisterende strategier og planer I måtte have, men kan på dagene også medvirke til udvikling og afklaring så hele personalegruppen fremadrettet taler "et fælles sprog", har fælles strategier og kender til aftalte retningslinjer.

Kurserne kan afholdes helt efter jeres ønsker, fx som temadage af 3-7 timers varighed. Indholdet kan være:
  • Teamet i centrum - fællesskabet og arbejdspladskulturen
  • Faglige udfordringer
  • Konfliktforståelse og forebyggelse
  • Konfliktens felt - at være i konflikt
  • Egen konfliktstil og kommunikation
  • Samarbejde i konfliktsituationer og forventninger
  • Risikovurdering/sikkerhed
  • Lovgivning og anmeldelse
  • Egne retningslinjer
  • Ledelsens rolle og ansvar
Det anbefales, at det er et processorienteret forløb, hvor vi mødes igen efter nogen tid og samler op, genopfrisker, udbygger vores viden, og sikrer at der er fulgt op på de emner vi har igangsat. Det er jeres viden der er den vigtigste i et læringsforløb. Det er derfor vigtigt at vi får den i spil og får den integreret i processen.

Sikkerhedsscreening:
Såfremt i måtte ønske en gennemgribende gennemgang/screening af Jeres fysiske rammer, sikkerhed, strategier og planer kan dette evt. tilbydes.

Vi tilbyder gerne en samlet løsning, og giver jer gerne et tilbud på et "sikkerhedsabonnement", som både indeholder screnning/tjek af alle jeres butikker + opfølgning og hjælp til implementering samt undervisning af alt personale. I dette tilbud indgår der også løbende telefonisk sparring og rådgivning.

Den gode service.
Mangler i hjælp til at bedre service, optimere Jeres organisation og ledelse så kan jeg tilbyde særlige forløb i samarbejde med min gode samarbejdspartner Meng & Company a/s som er Danmarks førende konsulentvirksomhed inden for relations- og oplevelsesøkonomi.

Kontakt mig hvis I er interesseret i at høre mere.


tydelighed og synlighed kan være en forudsætning for at interne regler og aftaler kan følges af personalet. det kan derfor også være en hjælp at kopiere og hænge helt enkle råd op så i bliver mindet om det i en travl hverdag. Jeg har lavet 4 forskellige til opslagstavlen. Du kan frit downloade dem her under. Du kan bruge dem som de er eller lade dig inspirere til at i laver jeres helt egne.



5 gode råd om konflikter

Download de 5 gode råd, hæng dem op på opslagstavlen, tal om indholdet og brug det i dagligdagen hvor og når det giver mening.




HENT 5 GODE RÅD OM KONFLIKTER

GRATIS Download



PERFEKT TIL OPSLAGSTAVLEN


BUTIKSTYV
UTILFREDS KUNDE
RØVERI

kontakt os i dag



+45 28566430



Søndre Strandvej 98B, 3000 Helsingør,
tlf. +45 28566430



Personale-sikkerhed v/Henrik Møller